sergius78 - 2011-02-13 08:57:18

Proces ankietowania nauczycieli akademickich
Szanowni Państwo,
Zgodnie z Zarządzeniem nr 8/2010/11 Rektora Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach z dnia 2 grudnia 2010r. w sprawie trybu przeprowadzania ankiet studenckich informuję, iż w okresie 12.2010- 01.2011 zostanie zrealizowany w Wyższej Szkole Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach proces oceny nauczycieli akademickich przez studentów. Wzorem lat ubiegłych, ocena będzie miała formę anonimowej ankiety.
Dodam, iż ocena nauczycieli akademickich przez studentów jest niezwykle ważnym elementem systemu jakości kształcenia, a jej efektem powinien być wzrost poziomu merytorycznego i atrakcyjności prowadzonych zajęć, a co za tym idzie, wzrost satysfakcji nauczycieli akademickich i studentów z procesu dydaktycznego, realizowanego w WSZOP.

Proces ankietowania uruchomiony został w porozumieniu z Samorządem Studentów WSZOP.

Instrukcję dostępu do arkuszy oceny przedstawiam poniżej:

- krok 1- wejście do Wirtualnego Dziekanatu pod adresem www.wszop.dt.pl

- krok 2- zalogowanie w Elektronicznym Niezbędniku Studenta

- krok 3- przycisk dostępu "Ankieta" znajduje się na głównej stronie.

Nadmienię, że ankiety udostępnione zostaną dla Państwa w terminie 01 luty-25 luty br.

Z poważaniem
Dr Marcin Lis
Dziekan Wydziału Zarządzania
e-mail: mlis@wszop.edu.pl
-----------------------------------------
Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach
40-007 Katowice, ul. Bankowa 8
tel: 032 355-97-70, wew. 28
www.wszop.edu.pl

sergius78 - 2011-02-13 09:10:46

POKAŻMY JAK KOCHAMY NEFRETETE.

A TO JAK JA GO KOCHAM:

MOJA OCENA  DLA NEFRETETE

Oceny w kategoriach
1 - zdecydowanie nie 2 - raczej nie 3 - trudno powiedzieć 4 - raczej tak 5 - zdecydowanie tak


1. Stawiane wymagania:
    Czy prowadzący przedstawił i jasno określił , podczas pierwszych zajęć, wymagania dotyczące przedmiotu (np. warunki zaliczenia przedmiotu, zakres materiału, literaturę, terminy zaliczeń)?
    1      2      3      4      5

2. Komunikatywność:
    Czy treści programowe przedstawione zostały podczas zajęć w sposób zrozumiały?
   1     2      3      4      5

3. Prezentowanie treści:
    Czy prowadzący przekazywał wiedzę w sposób interesujący podając np.: przykłady praktyczne?
  1     2      3      4      5

4. Materiały dydaktyczne:
    Czy prowadzący stosował podczas zajęć pomoce dydaktyczne (np.: prezentacje multimedialne, filmy, materiały do ćwiczeń, sprzęt , aparaturę)?
    1     2      3      4      5

5. Aktywizacja studentów:
    Czy prowadzący zachęcał studentów do aktywności?
    1   2   3      4      5

6. Punktualność:
    Czy prowadzący zajęcia rozpoczyna i kończy zajęcia zgodnie z harmonogramem ?
      1      2      3      4      5

7. Stosunek do studentów:
    Czy prowadzący był życzliwy, otwarty na dyskusję, pomocny w rozwiązywaniu problemów?
      1      2      3      4      5

8. Ocena studentów:
    Czy zakres testów/kolokwiów/zadań sprawdzających wiedzę studenta odpowiadał zakresowi materiału przedstawianego na zajęciach?
      1      2      3      4      5

9. Wiedza:
    Czy zajęcia prowadzone przez wykładowcę przyczyniły się do poszerzenia Państwa wiedzy z zakresu przedmiotu?
      1      2      3      4      5

10. Rekomendacja:
    Czy chcieliby Państwo mieć ponownie zajęcia z ocenianym wykładowcą?
      1      2      3      4      5

11. Dodatkowe informacje:
    Proszę wpisać ewentualne dodatkowe informacje, dotyczące ocenianych zajęć.
Niekompetentny, niezrównoważony emocjonalnie, brak higieny osobistej (przykry zapach z ust), bardzo słaba znajomość języka polskiego ( brak komunikacji w celu wytłumaczenia pewnych zagadnień w zakresie prowadzonych zajęć), agresywny wobec studentów, nietolerancyjny (brak zrozumienia sytuacji życiowych - praca, rodzina itp.)

sostygrys - 2011-02-15 13:47:45

widzę że pojechałeś po całości :P

sergius78 - 2011-02-15 18:21:13

:DA co może to nie jest prawda ? Wydaje mi się że ani jedno słowo nie jest przekłamaniem.:angel:

GotLink.plfree ski livigno tłumaczenia specjalistyczne materac janpol