Proces ankietowania nauczycieli akademickich Szanowni Państwo, Zgodnie z Zarządzeniem nr 8/2010/11 Rektora Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach z dnia 2 grudnia 2010r. w sprawie trybu przeprowadzania ankiet studenckich informuję, iż w okresie 12.2010- 01.2011 zostanie zrealizowany w Wyższej Szkole Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach proces oceny nauczycieli akademickich przez studentów. Wzorem lat ubiegłych, ocena będzie miała formę anonimowej ankiety. Dodam, iż ocena nauczycieli akademickich przez studentów jest niezwykle ważnym elementem systemu jakości kształcenia, a jej efektem powinien być wzrost poziomu merytorycznego i atrakcyjności prowadzonych zajęć, a co za tym idzie, wzrost satysfakcji nauczycieli akademickich i studentów z procesu dydaktycznego, realizowanego w WSZOP.
Proces ankietowania uruchomiony został w porozumieniu z Samorządem Studentów WSZOP.
Instrukcję dostępu do arkuszy oceny przedstawiam poniżej:
- krok 1- wejście do Wirtualnego Dziekanatu pod adresem www.wszop.dt.pl
- krok 2- zalogowanie w Elektronicznym Niezbędniku Studenta
- krok 3- przycisk dostępu "Ankieta" znajduje się na głównej stronie.
Nadmienię, że ankiety udostępnione zostaną dla Państwa w terminie 01 luty-25 luty br.
Z poważaniem Dr Marcin Lis Dziekan Wydziału Zarządzania e-mail: mlis@wszop.edu.pl ----------------------------------------- Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach 40-007 Katowice, ul. Bankowa 8 tel: 032 355-97-70, wew. 28 www.wszop.edu.pl
|
POKAŻMY JAK KOCHAMY NEFRETETE.
A TO JAK JA GO KOCHAM:
MOJA OCENA DLA NEFRETETE
Oceny w kategoriach 1 - zdecydowanie nie 2 - raczej nie 3 - trudno powiedzieć 4 - raczej tak 5 - zdecydowanie tak
1. Stawiane wymagania: Czy prowadzący przedstawił i jasno określił , podczas pierwszych zajęć, wymagania dotyczące przedmiotu (np. warunki zaliczenia przedmiotu, zakres materiału, literaturę, terminy zaliczeń)? 1 2 3 4 5
2. Komunikatywność: Czy treści programowe przedstawione zostały podczas zajęć w sposób zrozumiały? 1 2 3 4 5
3. Prezentowanie treści: Czy prowadzący przekazywał wiedzę w sposób interesujący podając np.: przykłady praktyczne? 1 2 3 4 5
4. Materiały dydaktyczne: Czy prowadzący stosował podczas zajęć pomoce dydaktyczne (np.: prezentacje multimedialne, filmy, materiały do ćwiczeń, sprzęt , aparaturę)? 1 2 3 4 5
5. Aktywizacja studentów: Czy prowadzący zachęcał studentów do aktywności? 1 2 3 4 5
6. Punktualność: Czy prowadzący zajęcia rozpoczyna i kończy zajęcia zgodnie z harmonogramem ? 1 2 3 4 5
7. Stosunek do studentów: Czy prowadzący był życzliwy, otwarty na dyskusję, pomocny w rozwiązywaniu problemów? 1 2 3 4 5
8. Ocena studentów: Czy zakres testów/kolokwiów/zadań sprawdzających wiedzę studenta odpowiadał zakresowi materiału przedstawianego na zajęciach? 1 2 3 4 5
9. Wiedza: Czy zajęcia prowadzone przez wykładowcę przyczyniły się do poszerzenia Państwa wiedzy z zakresu przedmiotu? 1 2 3 4 5
10. Rekomendacja: Czy chcieliby Państwo mieć ponownie zajęcia z ocenianym wykładowcą? 1 2 3 4 5
11. Dodatkowe informacje: Proszę wpisać ewentualne dodatkowe informacje, dotyczące ocenianych zajęć. Niekompetentny, niezrównoważony emocjonalnie, brak higieny osobistej (przykry zapach z ust), bardzo słaba znajomość języka polskiego ( brak komunikacji w celu wytłumaczenia pewnych zagadnień w zakresie prowadzonych zajęć), agresywny wobec studentów, nietolerancyjny (brak zrozumienia sytuacji życiowych - praca, rodzina itp.)
|